Späť do obchodu

Registrácia

Časté otázky okolo nákupu

 

Ak si objednám tovar, aká je dodacia lehota?

Čo znamená, keď je pri produkte uvedené " Doprava zadarmo"?

Prajem si svoju objednávku zmeniť, či zrušiť. Ako mám postupovať?

Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay alebo PayPal. Platba neprebehla, čo teraz?

Chcel/a by som si objednať tovar do  ČR. Je to možné?

Vo svojej objednávke som si zvolil/a typ dopravy – osobný odber. Kde je možné prevzatie?

Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Odstúpenie od kúpnej zmluvy


 

1.Ak si objednám tovar, aká je dodacia lehota?

Pri objednaní produktov, ktoré sú na našich webových stránkach, je dodacia lehota spravidla dva až päť pracovných dní. Obrázky netlačíme v našich priestoroch štúdia, ale využívame vzdialenú profesionálnu tlačiareň. Objednávky zbierame v dňoch pondelok až štvrtok a v piatok si hromadne vyzdvihneme hotové výtlačky. V pondelok potom objednávky odovzdávame prepravnej spoločnosti. To znamená, že dodacia lehota objednávky závisí od toho, v ktorý deň ste ju vytvorili.

 

2.Čo znamená, keď je pri produkte uvedené " Doprava zadarmo"?

Vidíte žltú ikonu s názvom "Doprava zadarmo"? Táto ikona označuje konkrétne produkty, kde za dopravu nič neplatíte. Dopravu teda uhradíme ze vás! Naviac, pokiaľ  k tovaru s príznakom "Doprava zadarmo", zakúpite aj iný tovar, máte dopravu zadarmo na celý nákup!

 

3.Prajem si svoju objednávku zmeniť, či zrušiť. Ako mám postupovať?

V tomto prípade je ideáne ozvať sa nám na naše telefónne číslo +421 904 488 314, alebo na e-mailovú adresu info@pekneobrazky.sk, kde nám prosím uveďte Vašu konkrétnu požiadavku a my ju obratom vybavíme k vašej maximálnej spokojnosti.  Objednávku vám radi pozmeníme (prípadne zrušíme). Iba pripomíname, že obrázky, na ktoré ste si vybrali konkrétne meno alebo iniciálky, vrátiť nemožno.

 

4.Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay alebo PayPal. Platba neprebehla, čo teraz?

Najčastejším problémom pri platbe je, že karta k platbe online nie je autorizovaná u danej banky. Nie je teda s danou kartou možné platiť online.

Pokiaľ se vám nepodarí objednávku zaplatiť cez portál GoPay alebo PayPal, môžete objednávku zaplatiť klasickým bankovým prevodom, či zmeniť typ úhrady na dobierku. V tomto prípade prosíme o krátku a stručnú správu o zmene typu úhrady (na bankový prevod, či dobierku) na telefónnom čísle +421 904 488 314, alebo na e-mailovú adresu info@pekneobrazky.sk

 

5.Chcel/a by som si objednať tovar do  ČR. Je to možné?

Áno. Zasielanie zásielok do  Českej republiky je možné. Dodacia lehota do ČR je zhruba 3-4 pracovné dni od pripísania platby na náš účet, je teda nutné zaplatiť objednávku predom. Bohužiaľ , nie je  možné zasielať zásielky do zahraničia na dobierku.

 

6.Vo svojej objednávke som si zvolil/a typ dopravy – osobný odber. Kde je možné prevzatie?

V prípade, že si chcete vyzdihnúť zásielku osobne a zaplatiť pri prevzatí, je možné si nechať zásielku zaslať na niektorú pobočku Zásielkovne s výdajňami po celej Českej a Slovenskej republike.

 

7.Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Je tlač nekompletná, rozmazaná, alebo sa objavila na vašom tovare iná výrobná vada? Aj to se môže stať a určite máte nárok na reklamáciu. Aby sme vám celý proces uľahčili, pripravili sme pre vás samostatnú stránku o reklamácii tovaru.

 

8.Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Je nutné, aby zakúpené produkty boli nepoškodené. 

Postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy nájdete tu.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku ? Neváhajte nás kontaktovať

Využite náš online chat, email, alebo kontaktný formulár.

 

 

Späť do obchodu